Trettioförsta / femte.

Helgen har gått fort med massor att göra. För det första har jag jobbat både lördag och söndag och i lördagskväll var det firmafest med jobbet :) Var uppe i Sätra och bowlade, spelade minigolf och spelade curling och åt en massa mat, dock inte den typ av mat som jag vanligtvis äter men det mesta gick att trycka i sej iaf :P Vårat lag förlorade iaf men jag vann bowlingen i mitt lag :) Wiho :P


      

Vill ni se fler bilder så hänvisar jag till Lisa Nyholms facebook :)




Igår efter jobbet var vi hem till morsan och fikade eftersom det var mors dag :) Hon blev glad för sina presenter iaf, huvudsaken! Efter fikat åkte vi till Axmar brygga där vi åt mat med M´s familj. Goood mat, vin och fint väder :) Fint väder är det även idag så nu ska jag gå ut i solen!


Pärlan :)
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback