Tredje / femte.

I fredags var vi ut till Bergby och åt grillat hos M´s mamma och pappa och sen åkte vi till Hamrångefjärn och tittade på en majkase och sen for vi hemåt med Moa. Kallt men nyktert.

I lördags jobbade jag och sen var vi hem till mina föräldrar och grillade :) Grillpremiär den här helgen =)
Mer än så har det inte hänt den här helgen..

Men nästa helg blir det kul! Johanna kommer på fredag och på lördag åker jag och morsan ner till Sthlm och ska titta på Lady Gaga :D Whii. Kommer bli skitkul!

Nu ska jag dammsuga lite..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Den kommer bli super kul :) Vi kommer ha skoj som alltid, sen kommer ni ha grymt skoj på Lady Gaga :) Du anar inte hur avis jag är :P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback