Tredje / tredje.

3:e mars. Ska besikta bilen idag.. Undrar jag om den går igenom. Det gjorde den ju inte förra året.. Vi får vänta och se.


Jag och morsan var på Buddy Holly i fredags i Läkerolen. Var lika bra, om inte bättre, som när jag såg den förra året :) I lördags var jag och Johanna ut. Heartbreak som vanligt, sjukt mycket folk och sjukt lång kö när vi väl kom ner dit. Tror alla skulle ha tag på taxi samtidigt som oss för det tog lååång tid innan den kom. När vi gick hem svängde vi in på Frasses och tog oss en hamburgare, den satt fint då :)


Golvet i hallen är lagt och vi har köpt nya hatthylla och skohylla, blev jättebra! :)



Observera hur många par skor vi (läs jag) har, ser ut som det skulle bo minst 15 pers här :P Och det finns 3 flyttkartonger nere i källaren med bara skor också, haha :)


Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback