Tjugoandra / tredje.

Har jobbat hela helgen, gick bra. Började 6 imorse, var skapligt trött. Fast nu är det ju ljust ute den där tiden på morgonen :) Och nästa helg ställer vi om klockan så då är det ljust när man slutar sent på jobbet också, wonderful!

Har börjar kolla på 2 olika serier, har lite svårt att välja vad jag ska titta på. Cougar Town är ju klockrent, medans Californication är ganska rått, dock bra på ett bra sätt :P

DRA ÅT HELVETE vad jag hatar min granne under. Han kan inte ha nåt jobb så som han spelar TV-spel ta mej fan hela tiden på högsta volym, vill bara strypa han!


Väntar på att M ska ringa så ska jag hämta honom från jobbet, han hade tydligen fått punka strax efter Kungsgården med jobbarbilen. Mindre kul för honom..

Var på kalas hos mormor igår, hon fyllde år tidigare i veckan. Berättade att jag önskade mej en hund när jag fyllde år :) Hon bara skrattade..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback