Nittonde / tredje.

Sitter och tittar på Vakna med The Voice. Hollywoodfruarna Lena Jolton och Päivi Hacker är med. Skulle också vilja flytta till USA. Att vara hemmfru kanske inte är min grej men rik skulle jag vilja bli :) USA är min största dröm iaf, oavsett och jag bara turistar där eller flyttar dit :)

Har blivit jättesjuk under dom här dagarna. Näsan är helt igentäppt, känns som jag har bomull i hela huvudet, hostar och nyser hela tiden och har vita prickar i halsen som gör ont. Vet att det kan vara halsfluss men det tror jag inte. Jobbade iaf i tisdags och onsdags men igår morse kände jag att skulle jag jobba så skulle jag bryta ihop efter ett par timmar så då ringde jag och sjukanmälde mej.. Får ju så dåligt samvete men vad ska man göra då? Smitta alla andra också? Aja.. Ska iaf jobba i helgen..

Kaklet blev fogat i tisdags :) Nu är det nästan klart! tjoho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback