Femtonde / tredje.

Vaknade kl 4 imorse med en hals som gjorde ont och en huvudvärk som vägrade försvinna. Sen låg jag vaken till kl halv 7 när jag skulle skjutsa M till jobbet. Han hade också sovit jättedåligt hela natten och vaknade upp med hosta och feber.. Just nu så känns det som det sitter en stor boll i halsen och det gör ont att bara svälja.. Snoret har också börjat rinna och huvudvärken är värre än imorse. Om ca 45 min ska jag åka iväg och jobba och jobbar heeeela dagen. Kommer bli en lång dag!

Jag och Johanna var iaf ut i lördags. Satt först hos hennes mamma och tittade på Melodifestivalen. Anna vann, helt rätt tycker jag. Kanske inte går hem i Norge men jag tycker den är fin.
Iaf, var mkt folk på krogen och vid halv 2 gick vi upp till Frasses, börjar bli en vana :P, och käkade lite. Den maten satt fint då!


Får se om Torben kommer nu i veckan och ska foga i köket :) Då är fan nästan klart snart.. Helt otroligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback