Åttonde / tredje.

Solen skiner och man kan faktiskt ha vårjackan på sej. Fantastiskt! :)
Nu är det bara sommardäcken på bilen som fattas ;)

Jobbade i lördags och var ledig igår. Jag gick fram och tillbaka i lördags. Skönt å få lite promenader. Är dålig på det annars. Ska köpa en hund så blir det definitivt bättre! Men har ju planer att åka utomlands till hösten så vi får se hur det blir med hunden då.. Vet inte om morsan är så pigg på att vara hundvakt åt en till :P

Pappa fyller år idag, är dock lite osäker på hur mkt han fyller.. Vet ju knappt hur gammal jag är.

Nu ska jag dricka lite kaffe och försöka bli lite piggare. Är ledig imorn, M också, så skönt. Och Torben kommer hem från Danmark/Tyskland ikväll så då får jag goooodis :)

Btw, Gabriel, jag & Torben var och bowlade i tisdags förra veckan. JAG vann överlägset :D Det var kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback