Sjunde / sjätte.

Helgen har varit sådär.. Har inte haft varken ork eller lust att göra nånting.
Men i lördags var vi iaf ut till Ockelbo och tittade på när Moa spelade fotboll. Dom vann första matchen :) Solen sken men det blåste isvindar så jag satt mest och frös hela tiden. Efter fotbollen så åkte vi till Högis och grillade och käkade och sen hem till Gävle. M skulle prompt gå ut men jag hade ingen riktig lust så jag stannade hemma.
Imorse mådde jag så dåligt så jag är hemma från jobbet idag och imorn. Inte så konstigt att jag mår dåligt när jag trycker i mej en karta Ipren om dan, men vad gör man då när man har ont?! Men imorgon ska jag äntligen dit, får hoppas att värken försvinner.


På torsdag är det 2 veckor till jag får semester, wonderful!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback