Sjuttonde / sjunde.

Nu är det ett tag sen jag skrev. Har haft annat för mej helt enkelt!
Har jobbat en vecka redan. Måndag och onsdag var pisslånga men sen börjar man komma in i det och då går det bra! Förhoppningsvis blir det lite sämre väder snart också så att man slipper svettas ihjäl inne på jobbet, har  varit upp mot 35 grader där inne. Inte så kul.

Pablo växer och blir större. Han var med M på jobbet i fredags och då var dom ut till Storvik och kenneln där han kommer ifrån. Han hade blivit jättelycklig och sprang som en galning. Han har också hunnit tugga sönder 2 par skor, b.la mina sprillans nya som jag inte ens hade hunnit använt.. :(








Nu tar jag en paus från bloggandet, får se om jag kommer in i det igen sen.

Tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback