Tjugofemte / första.

LÖN IDAG :) whii.


För prick 2 år sen åkte hela familjen till Thailand.. Så skönt det var. Niclas och Anna åker ju den 3:e feb och är borta i 3 veckor dom. Fuskit. Fast jag och mamma ska ju dela på Gibban så det det blir nog bra iaf :)


 



I lördags gick jag hem till Johanna, som kom hem i fredags btw :D Satt och drack vin och sen vandrade vi hem till Morgan och satt där och drack lite istället. Runt 12 gick jag hem och lite senare gick dom ner till krogen. Jag hade ju ett ansvar och skull upp och jobba på söndagen så kände att jag ville ha några timmars sömn också :)


På onsdag ska jag åka ner till Stockholm och vårat huvudkontor, spännande :)

Nu blir det lite lunch sen måste jag åka och köpa kylarvätska till bilen. Den är fortfarande trasig.....
Men reglarna i taket sitter på plats iaf :D Nånting bra. Hoppas han under oss var riktigt bakfull igår morse och hade en jävla huvudvärk när M och Torben satte igång att borra. Rätt åt han.



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback