Nittonde / första.

Jobbade mellan 6 och 10 idag. Kort men skön dag, var dock helt borta imorse när klockan ringde kl 4.40.. Konstigt.


Efter jobbet åkte jag hem till morsan, pratade lite och gick ut en sväng med Gibson :)
När jag kom hem började jag med att räkna på räkningarna, lönen räcker den här månaden också, höhö ;D Sen diskade jag, plockade undan granen och ena julstjärnan i köksfönstret, grattis, kunde dock inte plocka bort den i vardagsrummet eftersom jag för tillfället inte har någon annan lampa att ställa där just nu.. Aja, när jag ändå höll på att städa lite, gjorde jag rent i badrummet och nu sitter jag här nyduschad och kollar på ett gammalt avsnitt av One Tree Hill..

Blir tidig kväll ikväll eftersom jag börjar kl 6 imornbitti också.. Då börjar sommarkläderna droppa in :) Spännande..



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback