Fjärde / första.

Längesen nu, jag vet. Har inte haft nån ork, men nu har jag lite iaf :)

Nyårsafton blev kanonbra! Tillbringades hemma hos mamma med hela familjen. Förrätt, varmrätt och efterrätt. Det spelades också sällskapsspel och dracks champange =) Lyckat helt enkelt!

I lördags så var jag, Johanna och Sofie först och åt på Tennstopet och sen vidare till en fest :) Hade jättetrevligt! :) Vid halv 12 gick jag hem och resten på krogen. Jag skulle ju upp och jobba dan efter så det var lika bra!

Tyvärr har jag blivit förkyld och har ont i både huvet och ryggen så jag är hemma från jobbet idag och förmodligen imorn också.. Vill hellre bli helt frisk än att gå och vara lite sjuk hela tiden!

Det va fint väder tidigare idag men nu vräker snön åter ner och man får skotta fram bilen.. Inte så kul så nu får det gärna sluta snöa för den här vintern!

 
Jag & Sofie i lördags.





/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback