Tjugosjätte / andra.



Funderar på vad jag ska göra idag. Städa skulle jag behöva göra.. och rensa garderoben.. och diska.. och göra riktigt rent i badrummet.. och damma.. men allt är ju så tråkigt. Förutom städa garderoben då kanske. Man kan ju hitta nåt fint som man har glömt bort :)
Är ju ledig idag eftersom snälla Plymen jobbar åt mej eftersom jag ska iväg ikväll. Hade kanske kunnat jobba men orkar verkligen inte stressa. Är inte gjord för att stressa helt enkelt.
Har fastnat en aning i The Sims. Köpte 2:an häromdagen, Double Deluxe. Har ju aldrig spelar The Sims i hela mitt liv så nu är jag lite fast i det. Kan ju också vara ett alternativ att göra idag.
Har ju ingen vovve hemma längre och då är det inge kul att gå ut och gå längre.. Frågade M imorse när vi skulle köpa en hund och han sa att han också saknade Gibsons tassande på golven här hemma :) Fast har ju en del kvar att rusta också, och det är inte gratis! Har ju världens petigaste hantverkare här hemma som inte nöjer sej med vad som helst. Och när jag tänker efter så gör inte jag det heller eftersom det är jag som ska bo här :)


Nu är det dags att ta tag i nåt på min evighetslånga lista med "att-göra" saker..




Bjuder på en bild på Gibson i snön på morsans baksida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback