Tjugofemte / andra.

LÖN IDAG !!! :) whii. alltid kul att få pengar!


Imorgon ska jag och mamma på Buddy Holly på Läkerolen. Såg ju den i Stockholm med jobbet för ungefär 1 år sen, tror det var typ början på mars eller nåt, och fick ju biljetter i julklapp av M så då bjöd jag med mamma eftersom han inte ville följa med ... Trökskalle.

Då får dom städa undan fort i Läkerolen eftersom det är Brynäs - Frölunda på lördagkväll. Ms pappa har köpt biljetter till oss men nu kommer Johanna hem på lördag så då har jag ingen lust att gå på hockey längre :) Får väl se vad vi hittar på.


Niclas och Anna kom hem idag och hämtade hem Gibson .. Saknar han redan.


Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag gör ju de :D

2010-02-25 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback