Sjuttonde / andra.

Ca 1 vecka sen jag skrev här men har haft annat för mej. Gibson har ju varit här nästan hela tiden :) Som en skugga ungefär. Följer en vart man än går, till och med in i badrummet :P

Torben har iaf satt upp tak i sovrummet och halva vardagsrummet, blir skitbra! Har fått spottarna som ska sitta i hallen och köket så nu kanske taket åker upp där också snart =)

Förra onsdagen fick jag en sån fruktansvärd huvudvärk och sen dess har den kommit och gått hela tiden. Ibland gör det så ont att jag bara vill lägga mej ner och dö typ.. Inte så bra! Men just nu är det okej.

Niclas skickade ett sms för typ en timme sen. Dom satt på en strandbar, tittade på solnedgången och drack mojitos.. Inte ett dugg avis, inte alls! Vi får ju var här hemma och bada i snön..


Nu ska jag åka och tanka bilen och sen hem till mamma.


/ S 

Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar dig

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Söt blogg:D

2010-02-17 @ 23:07:11
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Sandra.

Johanna: Saknar dej också gumman! Tycker att är dax att du kommer hem snart igen :)



Cecilie: Tack :)

2010-02-18 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback