Första / andra.

I onsdags var jag ner till Sthlm på möte på HK. Va lite spännande att se det också. Va dock ett helvete att ta sej hem när det snöade som värst och hade sjukt ont i både magen och ryggen. Som tur var så hade jag morsans bil och inte min golf :P Det hade inte varit så kul.. Aja, jag kom hem iaf :)

I helgen har jag varit ledig. I lördags va vi hem till Torben och morsan för Torben fyller ju år nu i veckan. Och igår var vi hem till Niclas och Anna för Anna fyllde igår. Va också ut till Köpis igår mitt på dagen. Sjukt mkt folk dock.. Inte kul att gå där ute då.

Jobbar mellan 11 och 19.15 idag. Kommer nog bli en lång dag för jag har så mkt att göra men vet inte vart jag ska börja nånstans.. Det är inte lätt..




/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback