Artonde / andra.

Läste nyss på Aftonbladet att det kan komma upp till en halv meter snö på sina ställen i helgen. Jag som ska jobba.. Tänk om jag inte tar mej från jobbet, bilen snöar igen eller nåt :P Haha, då skulle jag börja gråta.


Sitter och halvtittar på slalomen nu. M är på träning. Ska snart lägga mej i sängen och läsa lite. Läser "El Choco". En riktig handling med en svensk, Jonas Andersson, i huvudrollen, som har suttit i ett Bolivias mest ökända fängelse. Helt sjukt, man får köpa sina celler när man kommer dit. Kan inte ens föreställa mej. 


 



Nu ska jag göra mej iordning för sängen :) Ledig imorn!
Appropå ingenting, Torben har satt upp allt tak både i vardagsrummet och i hallen och fått upp spottarna i hallen också. Så snyggtHar före- och efterbilder men det får bli en annan dag! :)


/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback