Tolfte / fjärde.

Helgen kan man sammafatta med "bra". Lördagen var trevlig. Var hemma hos Rozza hela eftermiddagen, tittade på film och drack vin :) Vid 7-tiden gick vi och köpte pizza och gick hem till oss. Drack ännu mera och vid 11 kanske ? gick vi ner mot stan. Stannade till på Sörbygatan nånstans men gick vidare efter 10 min. Jag och M stannade på Interpool medans resten skulle ner till Heartbreak. Där var kön låååång, ända runt hörnet så då hade dom gått vidare till Goya, haha. Jag och M tog iaf en varsin cider och öl på Interpool sen gick vi till Frasses och sen hem.

Men vaknade igår morse och kunde inte prata. Hade helt tappat rösten och var tvungen att gå upp och dricka vatten för att jag skulle kunna få ur mej nånting överhuvudtaget. Blev bättre under dagen som gick men imorse var det likadant igen. Är helt röd och svullen i hela halsen. Jätteroligt....

Nu ska jag iaf åka och jobba får se hur det går..


Vill tatuera mej igen! :) Vet exakt vad jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback