Tjugotredje / fjärde.

Väntar på att M ska bli klar i duschen så ska vi åka och hämta mat och ta med hem till morsan. M skulle tydligen dricka nån öl också så det blir jag som kör! M ska klippas imorn 12.45 på Köpis, vi ses där! :)



Vilken jävla käftsmäll det blev när man vickade på persinnerna kl 4.50 igår morse då. Snö, förjävla mycket snö. Deprimerande och tungt. Väldigt tungt. Ovanpå snön skulle man också till tandläkaren och laga en tand, och som om inte det var illa så ska jag tillbaka den 8:e juni och laga ett till :( Tur man har försäkring, annars skulle man vara lite fattig. Fast jag har betalat skatten på bilen idag så lite fattig är jag nu iaf. 1700 dyra kronor gick den på. Och ändå är det en massa hål i vägarna. Bedrövligt. 


Time to go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback