Tjugonionde / fjärde.

Har precis kollat på första avsnittet av The Hills i sista säsongen, spännande :) Intriger, love it!

Gibson
var här igår eftermiddag. Hämtade honom efter jobbet :)

 

Snutt.

Är dock hemma från jobbet idag.. :/ Får ångest bara jag ska ringa till jobbet och sjukanmäla mej men vad gör man då när man har feber..? Började känna av det redan igår kväll men trodde att det skulle gå över bara jag fick sova men icke.. Så nu sitter jag här.
Var och köpte frön och blomjord igår så nu ska jag plantera lite blommor och ha på balkongen. Haha, vi får se hur länge dom överlever och om dom kommer upp ur sina frön överhuvudtaget, haha.


Sista april imorgon. Vilka minnen man har från det datumet. B.la första gången jag drack alkohol och ramlade i bussen och stukade foten riktigt illa.. Haha, men då var det kul! :) Många år sen nu..


Annars inget planerat, grillpremiär på lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback