Nittonde / fjärde.

Hade personalmöte på jobbet imorse. Jag sa vad jag tyckte om tiderna och allt skulle tydligen ordna sej.. Vi får väl se.

Åkte till Max efter jobbet och köpte lunch till mej och Gabe. Han hade gått hem från skolan för han hade så ont i ryggen så då var jag snäll och köpte lunch till han :)



I lördags var vi ut till M´s föräldrar för Rasmus fyllde 18 i söndags så vi var ut dit och åt mat i lördags kväll. Det var trevligt och det slutade med att alla satt och målade på köksbordet :) Vi ska spela "Rita, gissa, spring" i sommar, haha! Vilken syn.
Iaf, i lördags, jag var nykter och körde och när vi kom in till stan släppte jag av M hos en kompis men jag åkte hem, tittade på ett avsnitt av Californication och sov sen. Skulle ju upp och jobba i söndags.



Imorgon får vi nog upp våran fläkt i köket :) Kommer bli sååå bra!


Får nog semester vecka 26 och 27 och då är det ju Rock Festival på Gasklockorna :) Whii, kommer bli skitkul! Finns några bra band som jag vill se..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback