Femtonde / fjärde.

Nu sitter sommardäcken på bilen :)
Drygt som fan var det att fixa det, satt och väntade minst 45 min och sen när hjulen äntligen satt på och jag skulle och åka och hämta M på jobbet så upptäcker han att det ena bakhjulet är felvänt, alltså rullar åt fel håll, har fel rotation, enligt märkena på däcket. Jaha, var ju bara att åka dit så att dom fick fixa det. Så spenderade liiiite för mkt tid där igår..


Vi var ut på den "nya" sidan av Köpis med Torben och Gabriel. Torben skulle titta på nå jobb så jag och Gabe gick in på MediaMarkt och sen på Jysk. Hittade gardiner och ett smyckesträd på Jysk :) Nu ska det bli lite vårfint här hemma, det ska jag fixa imorn när jag är ledig =)


Fast idag blir det jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback