Tjugoförsta / nionde.

Om 4 veckor har vi kommit fram ;)

Började kl 6 imorse och är helt slut just nu. Vill bara gå och lägga mej men det finns fortfarande saker som ska göras, t.ex laga mat. Blir nog inget avancerat. Typ som när jag bodde själv, nudlar :P Tur att M är duktig på sånt där :)

 

I fredags var M, jag och 2 av hans kompisar här hemma och spelade NHL09, sen gick vi på krogen. Har nog aldrig varit så lite folk på heartbreak som det var i fredags! Va nästan tomt uppe i baren. Men vi hade kul! :)
I lördags var det lugnt, åkte och kollade på när Torben började på våran bänkskiva :) Den blir bra, men kostar typ hur mkt som helst.. På kvällen åkte vi till Bergby för Ms mamma bjöd på mat, sen åkte vi hem till morsan och bubblade lite och sen åkte vi hem.
Söndagen var jag på kalas hos min morbror medans M var och spelade match i Sandviken. Mycket mer än så blev det inte..


Nu är det dags för annat!

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback