Fjortonde / nionde.

5 veckor kvar :) Wihoo.

Helgen har inte fört med sej nåt speciellt. Var hundvakt åt Gibson lördag till söndag, han är för gullig! =) När jag kommer hem från semestern ska jag börja titta efter en egen vovve :)

  

Jobbar måndag till torsdag sen ledig hela helgen :) Nån som vill göra nåt?

Ser förjävligt ut i vårat kök just nu.. Har rivit ner alla jävla tegelbitar som dom hade satt upp, så nu ska våran nya bänkskiva bli klar och sen sätta upp det nya kaklet så är det nästan som nytt, kommer bli så bra! :) Fast hatar allt mellan gammalt och nytt, allt jobb som är. Rustade köket typ 2 ggr när jag bodde hemma, 1 gång när jag bodde själv och nu, känns som jag har levt i en rust typ hela livet.. Fast det blir ju bra! :)

Nu ska jag diska lite sen jobba!

/ S


Kommentarer
Postat av: emma

va fin han är gibson :)

Postat av: Sandra.

Han är världens finaste! :)

2009-09-15 @ 05:36:17
URL: http://sandra026.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback