Artonde / tionde.

Bye bye Sweden, hello Thailand. Wihoo, dagen D är här och har nästan passerat, men 22.55 är det sagt att planet ska avgå :) Kan nog inte bli bättre. Och M är hemma och renoverar så jag slipper skiten :P Älskling.

I fredags var jag och Johanna ut. Kul var det! :) Fick dock världens skavsår på hälen när jag gick hem i mina nya Pumaskor utan strumpor och blött ute.. Ingen bra idé.

Nu är det dags att packa det sista och göra sej iordning =) Kommer sakna alla er här hemma men jag kommer tillbaka! :) Puss på er.


/ S


Kommentarer
Postat av: Johanna

och jag kommer sakna dig. men ha de så skönt nu där borta så ses vi när du är hemma igen :) fast nu är det inte jag som ligger i din säng när du kommer hem utan M :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback