Trettonde / elfte.

Äntligen ledig i 3 dagar. Hade en grym huvudvärk hela kvällen igår och den satt kvar även när jag vaknade idag.. Sitter jag ner i soffan och reser mej så gör det sjukt ont när jag reser mej.. En sån där jobbig huvudvärk som inte riktigt vill släppa..

Ska springa ner i tvättstugan om en halvtimme och tvätta typ hur mkt som helst.. Att 2 personer kan använda så mkt kläder på en vecka.

Ska ut imorn :) Kul, är 4 veckor sen jag var ut sist. Och typ 4 veckor sen vi åkte till Thailand.. Vill fortfarande tillbaka! Hatar det här kalla jävla vädret, och mörkt typ dygnet runt.

Ska äta julbord ute i Högbo den 12 december med jobbet, ska bli riktigt kul! :)

Nu ska jag återgå till mitt.

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback