Tjugotredje / elfte.

Jobbat hela helgen igen då. Sjukt mycket folk och tiden gick ganska fort.
Sökte nytt jobb i torsdags iaf :) Hoppas på det bästa!



Min julklappslista är inte att leka med :P

1. En Pablo.
2. En resa runt hela USA och en rolig kompis att resa med :)
3. Diskmaskin, ugn och fläkt till köket, (helst en helt ny lägenhet ;)
4. Alternativt vinna jackpotten på Lotto så kan jag köpa allt det här själv :)

Realistiskt...


Kommer sakna Johanna när hon flyttar...! :(
Vem ska jag då göra bort mej med? ;P




/ S


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

vad är de för jobb då? :)

va en spännande önskelista iaf :)

du får göra bort dig lite med mig ibland då ;P

Postat av: Sandra.

Har sökt ett jobb som jag hittade på arbetsförmdelingens hemsida. Allt är bättre än det jag har nu, är så less!

Haha, jag får väl göra det med dej istället :)

2009-11-24 @ 17:10:55
URL: http://sandra026.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kommer sakna dig med :,( ja alla här hemma. När jag hälsar på så ska vi göra bort oss :)

2009-11-30 @ 15:19:50
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback