Artonde / elfte.

Tror att jag ramlade i lördags och slog mej..




Är sjuk idag. Skjutsade M till jobbet halv 9 och var helt slut, gick och la mej och vaknade vid halv 11 med jordens huvudvärk och feber.. Va ju hem till morsan igår och då var Gabriel sjuk så det kanske är det. Jag vet inte.

Snart bara en månad kvar till julafton och jag har bara köpt en julklapp, till Gabriel. Men ingen kan ju säga vad dom önskar sej.. Jag vet att jag önskar mej en Pablo iaf, och det har jag sagt till M :)

Nu ska jag fortsätta vila.

/ S


Kommentarer
Postat av: Johanna

men du de va inte lilla blåmärket :( bytte du inte skor?

Postat av: Sandra.

Haha, det där gjorde jag inne på Heartbreak. Inte samma trapp dock :P Haha.

2009-11-23 @ 09:39:22
URL: http://sandra026.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback