Folktandvården....

Sitter här och väntar på att Folktandvården ska ringa.. Ringde dom för en timme sen och undrade varför i helvete jag hade fått 2 fakturor på bara 1 veckas tid och den ena på 537:- och den andra på det dubbla, 1074:- Stog att båda var frisktandvård men den ska jag betala 1 gång om året och den är nog 537:- eftersom det är ungefär 45:-/månad och då får jag ihop det men vad hände med den andra fakturan på 1074:-? Fattar ingenting.....

I helgen hände det inte så mkt.. Jobbade både lördag och söndag medans Torben och M satte väv på väggarna i vardagsrummet.. Ska börja måla nästa helg. Känns bra, lite tråkigt att bo inne i sovrummet bara.. Har 42" precis bredvid sängen, haha, härligt! Men det blir så hiiiimla bra..

Men nu vill jag ha sommar och sol. Skulle kännas bra...

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback