Nionde / sjätte

Har precis kollat på sista avsnittet på säsong 5 av The Hills, det när Heidi och Spencer gifter sej. Fint! Men nästa säsong blir nog finare, älskar intriger! ;)

Nästa onsdag 19.15 så får jag semester i 4½ vecka :) Whii, den är efterlängtad!

Midsommar blir klen i år. Ska vara i Högbacken med M, Moa och Gibson :D Hundvakt i ett par dagar. Älskar Gibson! Är man ledsen så blir man glad av honom iaf, underbara hund! Jag behöver en egen Gibson...

Va ut på Köpis i söndagskväll. Köpte nya jeans, nya Puma skor :) och en tröja. Va en djungel att köpa jeans iaf.. Hittade typ inga som passade och när dom väl passade så var dom för långa i benen. Inte lätt! Men hittade ett par inne på JC iaf. Hundra år sen jag handlade där typ..

Har även köpt nya delar till bilen :) så nu är den snart hel igen! Jippi. Ska jag köra ifrån allihopa, haha!

Nu har jag bättre saker för mej!

/ S

Kommentarer
Postat av: emma

tack desamma gumman :)

hoppas att de blir lite sol snart ;P

få ta o ses nu under semestern din :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback