Pain.

Gick hem från jobbet i måndags, var ledig i tisdags, gick till jobbet igår morse och kämpade i 6 timmar men var tvungen att åka hem igen.. Har så fruktansvärt ont i ryggen så nu är jag "sjukskriven" torsdag och fredag.. Lundgren, den sjuka familjen.. :P Jag fick iaf mitt onda när vi var på Ikea i lördags och köpte en garderob.. Eller mer när vi kom hem och skulle bära upp skiten för alla trappor. Den vägde i princip hur mkt som helst! Därför är jag paj nu.... Fast det blev himla fint :)
Måste iaf ringa nån om ryggen, men ringer man rådgivningen och säger att man har ont i ryggen..? Jag vet inte alls... Jag får prova..

Nu är sovrummet nästan klart iaf. Väggarna är målade, tapeten är satt och sängen står där den ska, supersnyggt! :) Bara golvsocklarna som fattas. Nu är det vardagsrummet som vi ska ta tag i..


Bjuder på en bild inifrån min nya garberob. Gillar min byxhängare, förmodligen det bästa :)



/ S


Kommentarer
Postat av: emma

värsta snygga upphängningen då :)

hur länge ser den ut sådär då? hade de vart hos mig skulle jag ge den en vecka ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback