Tjugosjunde / tolfte.

Julafton, juldagen och annandagen har varit här och försvunnit igen.. Hur som helst, alla 3 dagar har varit fantastiska :) Julafton jobbade jag först mellan 10 - 14 och sen var det hem till mamma och äta en massa god julmat. Var skapligt mkt på jobbet då, fast dagen gick bra och jag och Plym hade kul iaf :) Fick fina julklappar, bla en ny bäddmadrass.. Hårdare än den andra som vi hade, eftersom jag har såna problem med ryggen så när jag vaknade på juldagen hade jag ännu ondare i ryggen. Men det är väl en vanesak.. förhoppningsvis.

Juldagen tillbringades först med båda våra familjer i våran lägenhet eftersom M fyllde år. Så klart kom båda familjerna samtidigt men det gick det också. Sen drog vi vidare till nån snubbe på söder med en massa annat folk :) Hade jättetrevligt hela kvällen och den avslutades på Heartbreak. Alla försvann (?) så jag var där ensam men gick hem efter ett tag och träffade Johanna på vägen :)

Gårdagen (annandagen) var vi först till mormor och fikade. Sen var vi på Tennstopet och åt och sen blev det hockey, Brynäs - Frölunda. M fick biljetter i julklapp av mej och jag skulle heja på Frölunda för hans skull. Tyvärr så förlorade dom iaf :P

Nu ska vi göra oss iordning lite, sen blir det till att åka till Köpis och trängas med alla andra hysteriska människor..



  


Hittade den här bilden utanför Musikbörsen när vi gick från Tennstopet :)

 

Kul! :)

Har inga bilder från juldagen, hade annat för oss =)



/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback