Femtonde / tolfte.

Konstigt.. Varje år kommer det snö och varje år blir snöröjningspersonalen lika förvirrade och det blir kaos.. i hela Sverige. Dom väntar någ på året då det inte ska komma nån snö.
Halkade omkull när jag skulle gå ut till bilen och slog handen, så jag gick in igen, har tokont i handen just nu..



 




Fick bänkskivan på plats igår :) Snyggt som satan blev det! Tacka fan för det med det där priset... 
Nu väntar vi bara på kakel, ugn, diskmaskin, golvet och taket.. typ.






Lilla bilden är som köket såg ut när vi köpte lägenheten.. Ugly..
Det va en fågel som viskade i mitt öra att det var nån som ville se bilder på lägenheten, hm.


Ska träffa Johanna på stan kl ett :) Hoppas det slutar snöa till dess eftersom M har bilen idag.


/ S

Kommentarer
Postat av: Smaken är som baken

Jag tycker köket var mycket mysigare INNAN ni började riva i det. Det enda som blivit bättre är väl i så fall spisen, men det hade ju varit en lätt åtgärd i det gamla köket.

2009-12-16 @ 17:02:03
Postat av: Sandra.

Ja, det är väl tur att folk har skilda meningar.. Annars skulle det vara tråkigt. Tycker köket såg ut som faan innan och vi är inte ens klara så vi får väl se. Är inte ute efter "mysigt", hellre stilrent och fräscht.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback