Artonde / tolfte.

Snart julafton och jag är inte klar med mina klappar än.. Eller jo, men inte till M. Vet inte riktigt vad man ska köpa.. Vet ju inte riktigt vad man ska köpa när han inte vet själv. Några förslag?

Har iaf klätt granen, det gjorde jag redan i tisdags :) Fint blev det.



Är iaf klar med både julklappar och födelsedagspresenter till Moa. Ska ju fira hennes födelsedag imorn kväll när jag har kommit hem från jobbet och hennes julafton hos M´s föräldrar på söndag. Det blir nog bra.

Torben håller på och lägger golv i köket just nu, låter lite illa ibland och han svär då och då, men det blir nog också bra :)

Nu ska jag försöka göra nåt att äta i röran sen åka och jobba..



/ S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback