Rökfri 1 år.

Japp, idag är det 1 år sen jag rökte min sista cigarett. Det har varit hårt och jobbigt men det har gått! :)


I lördags hann vi med mycket. Var ute på köpis halv 10 och klippte oss, drog därifrån vid 11, åkte till Mickes jobb och hämtade hans jobbarbil som vi hade packat full på fredagkvällen. Skräp från balkongen som vi slängde och vid 12 var vi klar med allt. Åkte hem till mamma och solade lite och senare blev det utgång på Heartbreak. Va väl sådär kul, men det gick. Jag och M drog vid tjugo över 12 iaf, upp till Frasses och köpte mat och vidare hem för att äta och sova. Igår var en riktig degig dag. Inte för att man mådde dåligt men seg och trött..

Imorn fyller jag 22 år. Mamma fick Niclas när hon fyllde 22.. Jag ska INTE skaffa barn än, är inte riktigt klar med min ungdom än :P



/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad vi är duktiga :)

2009-04-06 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback