Maskinen.

Haha, i lördags var jag, Johanna och hennes kusin Linnéa på Maskinen på Blou Moon bar. Hade jättekul och träffade mycket folk :) Hade jag och Johanna dock varit kvar lite längre så hade va hamnat på efterfest tillsammans med Maskinen och dom som han var med. Coolt :P Men dom hade inte dragit förns vid halv 6 på morronen och då hade jag redan varit helt död så det va lika bra att det inte blev nåt! ;P Hade iaf skitkul!!

Jag & Johanna, haha.




Igår var jag och M ut till Ikea och köpte en gardinstång att sätta inne i sovrummet och köpte nya gardiner till vardagsrummet och matchande soffkuddar på Jysk. Blev jättefint! :) Men tapeten sitter inte på plats så den väntar vi fortfarande på. Förhoppningsvis kommer han redan ikväll och sätter upp den.

Nu ska jag ta tag i disken!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback