22 år

Så, nu är man lite äldre. Fyllde ju år igår, Ms familj var här igår kväll. Fick en Triss, Stora Paketet, med 7 lotter. Vann ynka 25:- på en utav lotterna. Fick även ett silverhalsband med ett hjärta, superfint! :)

Har varit på arbetsintervju idag, gick sådär men får se hur nån gång nästa vecka. Just nu känner jag mej inte så sugen på att byta jobb.. Fast lite spännande skulle det ju vara :P

Börjar jobba kl 12 - 19.15. Imorgon börjar jag kl 6 och på fredag är jag ledig :) Nice!

Måste kila!

/ S

Kommentarer
Postat av: emma

vart har du vart på arbetsintervju någonstans då? :)

Postat av: Sandra.

Till Emma: Jag var på intervjun för Citygross men dom kunde inte erbjuda 100% så då sket jag i det :P

2009-04-17 @ 10:06:34
URL: http://sandra026.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback