Inspirerad

Blev inspirerad av Emma som har börjar skriva på sin blogg igen så jag gör väl ett litet inlägg jag också :)
Är barnvakt åt Gabriel fredag-söndag eftersom morsan och Torben skulle åka till Tallinn. Dom är tillbaka igen på söndaglunch så imorn blir det bio med Micke & Moa :)

Ikväll blir det bara lugnt, ska på tennis med Gabriel mellan 6 och 7 sen blir det hem och titta på tv bara .. Ryktades att Emma & Johanna skulle ut, vill också men kan tyvärr inte.. Tröööök! :/


JES, en hemsk bild från en krogkväll i somras :)




Jag & M från samma kväll :)



Nu blir det en kaffe och titta på när G spelar tv-spel.

S

Kommentarer
Postat av: emma

va bra att jag kunde inspirera dig, tyckte du va lite seg nu.. ;P

ja du de var VERKLIGEN en hemsk bild på oss sen i somras..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback