Trasig mobil

Va en ganska lyckad kväll igår iaf :) Blev ingen fest hos Emma men jag och Johanna tog saken i egna händer och var här hemma istället. Taxi ner på Hangloose och va där inne ett par timmar, ut igen och upp till södergrillen, kebab med mos =)

Vandrade förmodligen hem eftersom jag vaknade fullt påklädd i min säng kl 8 imorse. Då låg min Ipod i sängen och min jacka + halsduk på golvet neranför sängen. Letade efter min mobil och hittade den också i sängen, dock med spräckt skärm .... :( Vet inte vad jag har gjort med den, måste ha tappat den i golvet i hallen eller legat på den eller nåt.. Skärmen är helt död, förutom en stor spricka inuti den. Min finaste Samsung .. Så nu sitter jag med Torbens SonyEricsson, årsmodell lite äldre men den får funka så länge.

Haha, Nöjesmix frågade oss igår inne på Hangan vilken som var den bästa konserten man hade varit på var, och jag svarade GES. HAHA! Vilket skämt. Har ju faktiskt varit på Gyllene Tider, Backstreet Boys och Backyard Babies men jag svarade GES.. Dom tog kort och grejer och har sett skiten på deras hemsida, haha.. Så tokigt det kan bli :P

Snart ska jag kolla på reprisen av Grey´s Anatomy och vänta på M :) Ikväll blir det MAX, frisco skulle sitta fint nu!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback