Påsk.

Jajamän, imorn börjar påsken.. Den börjar tidigt i år. Kommer ihåg att det var påskafton på min födelsedag, de 7:e april, förra året :) Apropå födelsedag, min mormor fyller 75 idag, GRATTIS =)

Fick hem min dator i måndags :) Så nu står den här på bordet, så fin så :) Men måste skaffa en trådlös mus för tycker inte om den här plattan, tycker allting tar sån tid :P

Och nu har det ju kommit en massa snö också.. Skittråkigt! Ville ju ha värme och vår nu ju :)

Var till tandläkaren imorse. Fyllde i nån gammal lagning som var lite sliten. Sen gick jag hem till mamma och jag följde med henne när hon klippte sej. Åkte hem och fikade lite, upp till maxi och handlade och sen åkte vi till ÖB och sen fick jag skjuts hem och nu sitter jag här.. Har ätit nudlar och kollat på Våra bästa år. Dom kommer fan ingenstans i den där serien. Man kan kolla en gång ena veckan och kolla på det 2 veckor efteråt och dom är fortfarande kvar i samma dialog, det är ju helt fantastiskt! :P

Imorn kommer förmodligen Smilla hit, Niclas och Anna ska ju till Åre över påsk..

Torben ska fortsätta på mitt kök i helgen när han är långledig och jag jobbar ju iaf så. Han kom ju inte så långt förra gången, får hoppas på att han kommer längre nu iaf! :)
image46
Nu ska jag hoppa in i duschen.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback