Ny dator

Imorn, förhoppningsvis, kommer min nya bärbara dator :) Ska bli så skönt å bli av med den här skiten som inte fungerar som den ska.. Det blir nog bra! =)

Ska iväg och jobba snart. Ska försöka hinna med M och kolla på lägenheten mellan kvart i fem och kvart över fem också. Hoppas det går bra! :) Ska kanske inte vara nå problem..

Torben började bygga mitt kök i lördags.. Han kom dock inte så långt men det är en början iaf. Ser just nu förjävligt ut i hela mitt kök, kan knappt vara där, han ska nog fortsätta till helgen hoppas jag, när jag jobbar får han ju vara ifred :)

Fyller snart 21 jag också.. Vad önskar man sej när man fyller så onödigt ? =/ Pengar kommer ju alltid behövas! :)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback