Lägenhet

Jag och M var och tittade på en lägenhet på Stigslund igår. Så jävla fräsch 2:a, totalrenoverad -07. Kan inte bli bättre. Inte för att jag ska sälja min lägenhet men jag var med som moraliskt stöd :) Men jag tror den går upp alldeles för mkt ..

Va till tandläkaren idag. Tog M´s bil från hans jobb och upp till Andersberg. Dom har ju biljettautomat där uppe på parkeringen nu och det hade jag inte en aning om och ingen väska/plånbok hade jag med mej heller.. Men hade varken hål eller p-böter när jag kom ut därifrån :) Flyt. Fast ska tillbaka dit på onsdag och lägga i nånting i min gamla lagning.. Förstog inte riktigt vad hon pratade om.

Tvättstugan mellan 13-16, rena fräscha kläder är det bästa som finns! =) Och förhoppningsvis får jag min nya dator idag också :) Synd att jag ska jobba i helgen annars så hade det varit riktigt skönt :P

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback