jobba

nu har jag jobbat tisdag, onsdag och ska jobba idag också. iof har jag jobbat i 3 års tid nu men ville bara uppmärksamma er på det :P är ledig fredag och hela helgen :) helgen blir nog hemskt lugn. M har jag moa och farsan kommer hit på lördag så ska träffa han en sväng också =)

imorn måste jag iaf ner på banken. måste lösa in den utbetalningen som vi fick från fritidsresor när planet blev 11 timmar försenat när vi skulle hem. 200 ynka kr styck fick vi.. det va säkert många som missade en hel arbetsdag och 200 kr täcker knappast upp det.

fick en stor rund fettfläck på min peak-tröja igår.. =/ fråga mej inte hur det gick till men det blev när jag stog och gjorde tacos.. precis på magen, så nu kan vi ju göra oss av med den också.

nä, börjar kl 11 så ska sätta lite fart nu.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback