Midsommaren ..

Midsommar va väl sådär.. Jag & M var hos Rozza och hans syrra ute i Bergby tillsammans med lite annat folk. Spelade lite fotboll, brännboll och körde irländsk julafton, som btw va det bästa! Haha, Rozzas syrra flög ner för slänten med huvet före rätt ner i en hög med brännässlor. Synd om henne!, men det såg förjävla kul ut !! =) Jag & M gick hem och sov kl 23, så roligt va det på slutet :P

Har jobbat söndag och måndag. M åkte till Norge i söndagsmorse och kommer hem imorn kväll :)

Köpte GTA4 till vårat PS3 men jag vet inte.. Kommer förmodligen vara roligare när man kommer in i det. Det har fått höga betyg överallt, och jag håller med, grafiken är otrolig men kanske inte är min typ av spel bara ..

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback