Bilägare =)

Japp, blev dock inte den golf vi hade sett ut, han drog sej ur i sista sekunden.. Blev lite putt på han då men hittade ju en annan fin vr6a som vi köpte och hämtade nere i Surahammar utanför V-ås :) Så har kört bil fram och tillbaka till jobbet i snart 2 veckor *whii* :) Har varit lite trassel och lite utgifter sen vi köpte den men nu går den nästan som en klocka ;) Mamma säger att mitt kökort hänger i en lös tråd men jag vet inte jag .. ;P

Tittar för fullt på en resa i feb-mars.. Dominikanska eller Bali är på tal. Fast Thailand gillar jag :) Nånting blir det iaf!

Nu ska jag diska, tror M skulle komma med Moa senare :) Han som har semester redan.. Räknade ganska lätt ut att jag har fortfarande 5 långa arbetsveckor framför mej innan min semester i 3 veckor.. Skönt som satan ska det bli! :)

Puss&kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback