Nytt år, nya möjligheter

Japp, den 2:a januari 2008 idag.. Vad tiden går fort. På fredag är det bara 3 veckor kvar till Thailand :)

Nyårsaftonen var lyckad! :) Började dagen med att jobba till 16.30, stannade på Max på vägen hem så jag fick nån mat i mej och sen va det bara hem och börja göra sej iordning. Först var vi på nordost, ner på stan vid 12 och sen vidare till norr. Det va kul :) Fast minnet börjar svika efter kl 12 så sen har jag inte så stor koll.. Men Johanna berättade iaf att vi hade varit på Max, igen, och sen hade vi gått till stan och åkt hem med bussen :P Så det kan bli.

Helgen blir hemsk lugn tror jag, har ingenting planerat.. Måste börja dra ner på alkoholen tror jag..

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback