Snart helg igen :)

Bara 2 arbetsdagar kvar till helg, whii =)
Ska väl vara med M och Moa på fredag och utgång på lördag :)
Emma skulle ha haft inflyttningsfest men så hamnade hon på akuten i måndags så nu vet jag inte hur det blir med den festen.. Men annars fixar jag och Johanna våran egen fest! :)

Jag måste ha en ny dator, min funkar ju knappt.. Stänger av sej och krånglar. Den vill inte riktigt vara med längre :P Vet vad som är felet men vet inte vad jag vill ha för ny dator heller.. Eller om jag ska prova att formatera om den här och se om den funkar bättre då. Det visar sej :)

Ikväll blir det våfflor :) Fast har en hög med disk och som ligger och ropar på mej så kanske måste ta tag i den först..

Dags att sätta fart, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback