Ledig dag =)

Är ledig från idag och lördag söndag :) Skönt!
Imorn är det fest på Goya.. Känner typ inte en pers och det är bordsplacering.. Men Niclas skulle försöka fixa det där han ;P Det löser sej.

Igår, på alla hjärtansdag, va jag och M ute och åt :) Mys. Niclas ringde mitt i maten och frågade om jag ville ha hans bäddmadrasser till sängen men har ju en som går över hela sängen redan så det behövdes inte. Men jag skulle kika förbi Anna nån dag och se om det va nåt jag ville ha därifrån för hon skulle nästan inte behålla nånting från sin lägenhet :) Och sen ska jag få Niclas soffa och hans soffbord, får ju nästan en helt ny lägenhet för att dom ska flytta ihop :P Nice.

Johanna ska på begravningen idag.. Lider med dej gumman!

Nä, nu ska jag äta lite frukost :)

S

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag har en tävling på min blogg där jag lottar ut en bloggdesign. Titta in vet jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback