Barnvakt

Ska hämta lillebror på fritids mellan kl 3 och halv 4. Han ska ju sova här inatt eftersom morsan jobbar till kl 6 imorn bitti och Torben åkte till fjälls idag. Så jag får ha bilen, whii :) Ska skjutsa han på tennisen vid 6 och sitta och kolla på han 1 timme, hoppas M följer med och sällskapar =)

Köpte Lancômes bodylotion, Hypnôse, för 420 kr.. Luktar ju fantastiskt gott och jag har ju parfymen också men är den verkligen värd 420 kr? Jag vet inte, men fanns bara en kvar så var tvungen att köpa den :) Har ju faktiskt letat länge efter den!

Är supersjuk, hostar, förkyld och allmänt risig.. Ska jobba hela helgen och på måndag är det lön och ny DR. Vad kul det kommer bli, då jobbar jag 11-19.15,  hela dagen alltså.. Kommer vara helt slut.

Nu ska jag ner i tvättstugan och tvätta så man får lite rena kläder :)

S

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uscha för att jobba helgen, men då är man inte ensam om att göra de iaf :p de tar emot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback