Sooool :)

Det är så underbart ute! Solen skiner och det börjar bli grönt överallt, förmodligen den bästa årstiden, man blir ju så glad! =)

Gick till jobbet imorse 10 över 6 och kom hem därifrån nyss. Ska äta lunch nu och ta det lite lugnt och senare ska jag förmodligen till Hemlingby med Rozza och M, fast dom ska springa och jag ska promenera =)

Helgen va fruktansvärt lugn. Fredagen slutade i sängen 22.30, somnade som en stock. Lördagen va jag bara hemma medans M fixade med bilen ute i byn. Han kom hem vid 21 och sen skjutsade jag han & Rozza till en inflyttningsfest och åkte hem och kollade på film ensam. Skönt det också ibland..

Vi städade ur köket igår :) Blev så himla fint, är nästan nästan klart nu =) Nu är det bara våran nya inredning i vardagsrummet som ska inhandlas.. Fast det kommer nog ta ett tag att få ihop allt som vi vill ha, är ju inte bara en grej ...

Måste vidare, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback